niedziela, 17 czerwca 2012



Uwaga!
Koniec rozdania. Wybaczcie mi kilka dni zwłoki ale mam egzaminy na uczelni i ciężko mi być w dwóch miejscach na raz ;).
Osobiście podziwiam blogerki, które na czas sesji dalej czynnie prowadzą blogi, mogę powiedzieć, że jesteście moją inspiracją, Dziewczyny!

Kochane, wyniki losowania ogłoszę w przyszły weekend, bo zrobienie papierkowych losów oraz sprawdzenie poprawności danych, itp. nieco mi zajmie, więc proszę Was, o wyrozumiałość i cierpliwość :)

Mam nadzieję, że zwyciężczyni będzie zadowolona z nagrody a mi wreszcie uda się wrócić do blogowania

Z góry pragnę podziękować wszystkim osobom, które wzięły udział w rozdaniu, jestem bardzo szczęsliwa że było Was aż tak dużo!!! :)

22 komentarze:

  1. czekamy z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog

    zapraszam do mnie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że się nie załapałam ...
    ale zapraszam do siebie na rozdanie jeżeli jeszcze nie brałaś udziału ;)
    http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jak zwykle się spóźniłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd takie bajeranckie tło tego obrazka dorwałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, obserwujemy ? <3


    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba tutaj na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet

    OdpowiedzUsuń
  9. খুব ভাল নিবন্ধটি বন্ধু, এটা ভাল হবে যদি গত বিবৃতি প্লাস সিদ্ধান্তে অঙ্কন মধ্যে কর্মের জন্য সিদ্ধান্তে. শুভেচ্ছা অবিরত দোকান Zahra ভেষজ নির্ভরযোগ্য এবং ইন্দোনেশিয়া সর্ববৃহৎ আপনার ব্লগ (সাফল্য) থেকে গোলমাল সবসময় সফল হয়
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  10. This is the most interesting information and fit into our topic. I want to share it with my friends

    obat amandel

    obat amandel

    obat amandel

    OdpowiedzUsuń
  11. nice article, how can you find out? you are great! read also: OBAT EJAKULASI DINIi

    OdpowiedzUsuń