wtorek, 1 maja 2012

Miss Dior Cherie Eau De Printemps



Dzisiaj zapraszam na moją pierwszą recenzję o perfumach. Jako, że jestem perfumową maniaczką, możecie spodziewać się więcej takich notek w przyszłości.
Na celownik idzie re-edycja kultowego Miss Dior Cherie: wersja Eau de Printemps.

Co urzekło mnie w tych perfumach?
Zdecydowanie flakon - grawerowana pepitka na dnie flakonu, uroczy motyw koronki i kokardka na korku(jak wisienka na torcie) zadecydowały o chęci poznania tego zapachu.


Nuty zapachowe:
nuta głowy: czerwona pomarańcza, kalabryjska bergamotka
nuta serca: jaśmin, olejek neroli, olejek różany
nuta bazy: paczula

Wygląd flakonu jest o wiele słodszy aniżeli wartość zapachowa w jego wnętrzu: wyczuć możemy cytrusy, jaśmin, różę i gdzieś głęboko tkwiącą paczulę, której zapach zaczyna wydobywać się po upływie paru chwil. I choć projektant chciał stworzyć lekką wersję dotychczasowej EDP, wyszło niezbyt wiosennie: dla mnie zapach w ciepłe dni staje się mocno cytrusowy, po prostu kwaśny, brakuje typowo kwiatowych woni. Zdecydowanie wolę używać niezgodnie z przeznaczeniem: jesienią i zimą.

Zapach podobny jest do zwykłej edycji, i choć skład uległ nieznacznej zmianie to wiele osób rozpoznaje tą limitowaną edycję jako klasyczną "miss-diorkę". Z tą różnicą, ze eau de printemps jest nieco mnie trwała. Na mojej skórze zapach utrzymuje się do 5-6 godzin, gdzie w przypadku EDP zapach potrafił utrzymywać się nawet po kąpieli.

Ja osobiście wyczuwam delikatny niuans pomiędy moim flakonem a "starą wersją", i moje upodobania zdecydowanie bardziej mają się w kierunku koronkowej edycji.



Niestety obecnie zapach jest już nie do kupienia w stacjonarnych perfumeriach. Można upolowac je jeszcze w perfumeriach internetowych, gdzie "zalegają" na magazynach, albo na Allegro.

Kojarzycie ten zapach? A może któraś z Was ma bardziej pochlebne zdanie o nim? A może wolicie klasyczną Miss Dior Cherie? Czekam na Wasze opinie!

32 komentarze:

  1. szkoda ze juz nie dopstępny :C

    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nigdy nie miałam prefum Diora

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam,ale buteleczka rzeczywiście zachęcająca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. juz sam flakonik wyglada bardzo luksusowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten zapach :D A buteleczkę ma genialną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja uwielbiam echo woman davidoff :)
    a ten ma świetny flakonik, zapachu co prawda nie znam ale po flakoniku widać że to nie byle co:P heh J.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubie cytusowe zapachy dlatego musze się przejść do sephory i wypróbowac na nadgarstkku :)
    fajnie, ze będziesz pisać o perfumach. będę często wpadać :)
    zapraszam do mnie.
    www.kokorinoo.facebook.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam perfumy, flakoniki, zapachy :-)
    Mój ulubiony to d&g the one

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm... ja też jestem maniaczką perfum, flakonik wygląda bardzo zachęcająco, ale nigdy nie miałam tego perfumu, szkoda że nie jest już dostępny ... :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebię <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka! :)
    Chciałam Cię serdecznie zaprosic na mojego bloga, który jest poświęcony muzyce.
    http://mejbibrit.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam okazję powąchać ten zapach i jest moim zdaniem śliczny;)






    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję, może i Ty masz ochotę obserwować mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak przy okazji: wlasnie rozpoczal się konkurs na moim blogu:) zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kojarzę, bardzo mi się podoba.
    klasyczną Miss Dior też lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne opakowanie/ buteleczka :) niestety nie mialam takich perfum ale ciagle testuje rozne perfumy a teraz w moim skladzie mam ich duuuuzo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście już sam flakonik bardzo,ale to bardzo przyciąga uwagę. Subtelny, kobiecy i bardzo na topie! : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja koleżanka ma te perfumy - mają piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lily lolo kupisz jedynie przez internet na stonie costasy.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A wonderful blog!!

    Visit my blog too?
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie te perfumy są chyba trochę za ciężkie :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh this is lovely, thanks for sharing it!

    OdpowiedzUsuń
  21. Awesome, thanks a lot for the post!

    OdpowiedzUsuń
  22. Excellent news, thanks so much for the ideas!

    OdpowiedzUsuń
  23. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  24. Molt bon article a un amic, que seria millor si l'última afirmació, més conclusions per facilitar l'extracció de conclusions. continuar pel que fa al soroll de la botiga d'herbes Zahra gran i fiable a Indonèsia per al seu bloc (èxit) sempre és reeixida
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń